zondag 23 oktober 2011

Verschillende topcoats

Er zijn veel verschillende topcoat die je over je nagellak kan aanbrengen om het nog net iets leuker te maken, een voorbeeld hiervan is glitter topcoat of crackle topcoat.
Vandaag laat ik de verschillende topcoats uit mijn stash zien, kijk mee!


Als eerst 3 crackle lakjes van Essence, ik heb Crack me! White, Crack me! Black & Crack me! Silver.
Zelf vind ik de witte niet erg mooi werken, deze gebruik ik ook het minste.

Dan vier glitterlakjes, ook allemaal van Essence. Omdat de nagellak niet erg dekkend is, is het vooral leuk om deze over een andere kleur te doen. Dit zijn Essence - Make it Golden,  Essence - Time for Romance, Essence - Blue Addicted & Essence nail art twins - Troy.



En dan als laatste flakies en een matte topcoat.
De Flakies die ik heb zijn van Golden rose, links is #9 en rechts is #11.
De matte topcoat die ik heb is van Gosh, ik deed hem hier over Essence Multi dimension - Fall for me.

Ik was vergeten dat ik ook nog een gewone glittertopcoat met zilveren glittertjes.
Welke speciale topcoats heb jij allemaal?
xxx, Judith

1 opmerking:

  1. Ik heb ze allemaal die je ook hebt :p
    Die flakies zijn echt mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen