donderdag 13 oktober 2011

NOTD's: Dance like a prima ballerina & After Eight


Dance like a prima ballerina
After Eight
 Omdat het een beetje saai is om elke keer één NOTD per artikel te laten zien, besloot ik om dit keer de swatches van twee verschillende nagellakjes in één post te laten zien.
Deze week zijn de twee nagellakjes die ik jullie laat zien Dance like a prima ballerina & After Eight, die allebei van Catrice zijn. Dus kijk snel verder!


Als eerst Dance like a prima ballerina, deze is tijdens de laatste vernieuwing van het assortiment helaas weggehaald. Dance like a prima ballerina was van de 'Ultimate Nudes' collectie, waar nu nog wel 5(?) andere kleuren van te koop zijn.
Voor de dekking gebruikte ik 3 laagjes en de nagellak droogt redelijk snel.



En dan After Eight, deze kleur is er bij de laatste vernieuwing van het assortiment juist bij gekomen.
De kleur van de nagellak is erg donkergroen en bevat een mooie shimmer.
Voor een goede dekking van de nagellak gebruikte ik twee laagjes en net als Dance like a prima ballerina droogt hij redelijk snel.

Dat waren de NOTD's voor deze keer, ik denk dat ik vaker meerdere NOTD's in één artikel ga zetten.
Wat vindt jij daarvan, handig of heb je liever gewoon één NOTD per artikel?
xxx, Judith

 *Swatches nagellak geupdated op 13-11-12*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten