maandag 17 oktober 2011

Mijn artikels op andere blogs

Voordat ik mijn blog had schreef ik bij Beautyteens.nl, dat kon helaas niet meer dus begon ik met dit blog.
Vandaag laat ik vier artikels zien die ik voor Beautyteens heb geschreven. (Klik steeds op het 'dit' in het zinnetje onder de foto om naar het artikel te gaan)

Al eerst dit artikel over drie glitter nagellakjes van da, deze had ik net voor de zomervakantie gekocht.


Dan dit artikel over de twee Golden rose 'flakies' die ik had besteld.


En dan dit artikel over mijn LE nagellakstash (van toen)


En als laatste dit artikel over mijn 4 Multi Dimension lakjes van Essence. Toen ik dit artikel schreef waren ze nog niet uit het assortiment, inmiddels helaas wel.

Dat waren een paar van de artikels die ik op Beautyteens heb geschreven, natuurlijk heb ik wel meer artikels geschreven maar dit vond ik de beste/belangrijkste vier.
xxx, Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten