woensdag 19 oktober 2011

NOTD: Catrice - Purplized


Vandaag heb ik weer een NOTD post, met dit keer maar één nagellakje omdat ik helaas een beetje druk ben.
Van de nagellak die ik vandaag aan jullie laat zien was ik alweer een beetje vergeten hoe mooi hij eigenlijk was en toen ik hem laatst in mijn stash zag staan besloot ik hem weer een op te doen...
De nagellak die jullie vandaag zien is van Catrice en heet Purplized. Hij kwam een half jaar geleden in het assortiment van Catrice en volgens mij zit hij daar nu ook nog in.
Maar nu door naar de swatches!


De nagellak is donkerpaars en bevat een mooie zilveren shimmer, die in ander licht ook nog andere kleuren bevat.
Met de kwaliteit van de nagellak ben ik erg tevreden, hij lakte fijn en droogt ook redelijk snel op.
Voor de swatches hierboven gebruikte ik twee lagen van de nagellak, maar misschien was een derde nog net iets mooier geweest.
Achja, ik vind het in ieder geval een erg mooie kleur!

Wat vind jij van dit kleurtje?
xxx, Judith

1 opmerking: