donderdag 27 oktober 2011

MAX (Action) oogpotloden


Toen ik laatst even langs de action ging kon ik het niet laten om even langs de make-up te lopen. Dit keer heb ik ik alleen een setje van 3 oogpotloden gekocht.

Het setje dat ik kocht was met drie blauwe oogpotloden, zo noemt Action het tenminste. Zelf vindt ik de laatste aardig zwart lijken, maarja...




De oogpotloden hebben aan het uiteinde een smudger waardoor je het lijntje kan vervagen.
Ook heeft een van de drie potloden een dop met puntenslijper, wat erg handig is voor als je bijv. onderweg bent.
 
Maar nu door naar de swatches, op de oogpotloden heb ik niks aan te merken, ze werken erg fijn..


Bovenaan de oopotloodjes gewoon, onderaan met smudger.
Ik had trouwen iets zachter moeten wrijven want nu zijn ze iets te veel vervaagd, dat ligt dus niet aan de smudger haha.

Een setje van drie oogpotloden kost maar €0,69 en koop je bij de Action.
Behalve blauw zijn er volgensmij ook nog 3 andere setje, één met 3 zwarte potloodjes, één met bruine en één met zwart, bruin, groen.

Wat vind jij van deze oogpotloden?
xxx,Judith


2 opmerkingen: