vrijdag 21 oktober 2011

Dupe? Essence 'Hard to resist' vs. Catrice 'It Blue my mind'

Toen ik laatst 'Hard to Resist' van Essence aan jullie liet zien, vertelde ik al dat ik in mijn stash nog een nagellakje heb die er erg op lijkt. Dat nagellakje is 'It Blue my mind' van Catrice, deze zit al een tijdje niet meer in het assortiment... Maar 'Blues Brother II' die wel in het assortiment zit is volgensmij precies dezelfde nagellak maar dan met een andere naam. Vandaar dat ik deze dupe-test ga doen :)

Als eerst de prijs en de inhoud, in die van Catrice zit 10 ml en hij kost €2,50. In die van Essence zit 5 ml en hij kost €1,29. Ik zelf zou dan eerder die van Essence kiezen, omdat ik gewoon weet dat ik 10 ml niet op krijg.

Links: 'It blue my Mind' - Rechts: 'Hard to resist'
Zoals je op de foto ziet is 'It Blue my Mind' heel iets donkerder. 'Hard to Resist' bevat iets meer glitters dan 'It Blue my Mind'. Van allebei de nagellakjes had ik trouwens 2 laagjes aangebracht.

Boven: 'It Blue my Mind' - Onder: 'Hard to Resist'
Bij de foto met flits zie je weer dat 'It Blue my Mind' iets donkerder is, de shimmer in 'Hard to resist' is ook iets lichter blauw.

De verschillen zijn erg klein, in het echt zie je de verschillen nog minder dan op de foto's. De kleur van beide is echt heel mooi, ze zijn allebei aanraders :) Ook lakken allebei de nagellakjes fijn, die van Catrice lakte iets minder fijn maar dat komt volgensmij omdat ik hem al ongeveer 1,5 jaar heb.

Dat was de dupe test, voor welke van de twee zou jij gaan?
xxx, Judith

1 opmerking:

  1. Ik heb die van Catrice al, maar is wel een rede denk ik om het Essence lakje toch niet meer te kopen (:

    BeantwoordenVerwijderen