zaterdag 1 oktober 2011

Nail-art: Easy dots

Het is weer zaterdag en dat betekent een nieuwe nail-art tutorial.
Dit keer een hele makkelijke die er toch leuk uitziet, stipjes nail-art...


Wat heb je nodig:
-Een basiskleur nagellak, ik gebruikte 'Snow Motion' van Catrice.
-Een dottingtool, heb je dat niet dan kan je ook bijvoorbeeld een (haar)speld gebruiken.
-Twee of meerdere kleuren nagellak voor de stipjes.

Deze keer heb ik geen foto met de stappen maar leg ik het gewoon uit, want mijn nagelwielen zijn vol. (Het nagelwiel hierboven mocht ik lenen van mijn vriendin)

1. Lak je je nagels in de onderkleur, ik koos voor wit.
2. Doe een klein beetje nagellak op een blaadje of iets anders dat je niet meer nodig hebt.
3. Doe de dottingtool (of het speldje) in die nagellak en zet daarmee stipjes op je nagels.
 4. Als je nog een andere kleur erbij wilt wacht je tot alles droog is en dan begin je weer vanaf stap 2.

En dit is mijn resultaat geworden, ikzelf heb ook geen dottingtool dus ik heb gewoon de bovenkant van een speld gebruikt...


Wat vind je van deze nail-art?
xxx, Judith

1 opmerking: