zaterdag 29 oktober 2011

Nail art challenge + Halloween NOTD

Vandaag weer een iets andere post, eigenlijk moest er vandaag weer een nail-art online komen.
Maar voor vandaag heb ik iets anders, over de nail-art challenge die ik ga doen.
Waarschijnlijk kennen jullie de 30 day nail challenge wel...?
Deze is net zoiets alleen dan korter en met allemaal nail-arts, ik vond hem op de site van Vera & Merel en heb gevraagd of ik hem kon overnemen, wat geen probleem was.

Wat houdt de challenge in?
1. Glitter Nails
2. French Tips
3. Polkadot Nails
4. Marble Nails
5. Flower Nails
6. Animal Nails
7. Sunny Nails
8. Matte Nails
9. Stamped Nails
10. Sticker Nails
11. Fruit Nails
12. I <3 ... Nails -> Galaxies nails
13. Smiley Nails
14. Cupcake Nails
15. Rainbow Nails
16. Striped Nails
17. Een nummer naar keuze nog een keer uitvoeren
(De 2 doorgestreepte opdrachten ga ik niet doen, ik doe er 15.)

Waarschijnlijk zal ik gewoon om de dag blijven posten, de ene keer een challenge, de andere keer een gewoon artikel. Ik begin ergens volgende week met de challenge, je ziet hem vanzelf wel verschijnen :)
En dan nog een snelle NOTD voor een Halloween party die ik gister had. (Haha erg raar om te schrijven btw want nu ik dit artikel schrijf is het nog maar donderdag)


Gebruikte producten:
- Catrice - Rusty but Sexy
- Essence - Crack me! Black
- Essence quick dry topcoat

Wat vind jij van de nail-art challenge?
xxx, Judith

1 opmerking: