dinsdag 25 oktober 2011

I'm sorry..

Hey lieve lezers,

vandaag geen nieuw artikel, ik zal jullie even vertellen waarom.
Zondag ging ik naar familie in Utrecht en daar hebben we een nachtje geslapen, ik heb deze week namelijk pas vakantie..
Daarom was ik gistermiddag pas weer thuis en ook toen had ik geen tijd om nog een artikel te schrijven.

Normaal gesproken heb ik wel wat artikels in de planning staan, maar door de drukke schoolweken had ik daar geen tijd voor.

Ik ga deze week proberen veel vooruit te schrijven en donderdag komt er gewoon weer een artikel online!
xxx, Judith

3 opmerkingen:

  1. oh, dat is wel jammer!
    wat een leuk blog heb je!
    ik volg je!
    liefs, joyce.
    joycfashion.blogspot.com!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Joyce

    Dankje :)
    Ik zou jou blog ook eens bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah dat kan gebeuren natuurlijk!
    Leuke blog, ik volg je nu :D
    liefs, lauraliciousss.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen