vrijdag 10 februari 2012

Inspiratie: Valentine's day nails

Foto van Weheartit.com

Het is weer bijna Valentijnsdag! Zelf vind ik de dag niet heel bijzonder, maar wat ik wel leuk vind zijn de schattige, bijpassende nail-arts die dan verschijnen.
Vandaag dus een inspiratie artikel met leuke Valentijns nail-arts, waaronder ook een paar die ik gemaakt heb :)

Bron foto
Als eerst een nail-art van Shannara, een erg lieve vaste bezoeker van Weheartnailpolish die zelf ook een supergave beautyblog heeft.
Deze Valentijns nail-art vond ik heel erg mooi en orgineel, vandaar dat hij zeker een plekje verdient in deze inspiratie-post :)



Bron foto


Bron foto

Dan vier andere mooie Valentijns nail-arts. Als er geen link naar de bron van de foto staat betekent het dat ik de foto op weheartit.com of fuckyeahnailart.tumblr.com heb gevonden. Vooral de laatste nail-art vind ik erg leuk, maar de rest is ook erg schattig!




Hierboven zie je mijn Valentijns nail-arts, niet super goed gelukt of origineel maar ik vond het wel leuk om te maken. Van links naar rechts zie je: Rainbow crackle in een Valentijns-versie, rode glitterlak met hartjes, rode nagellak met roze glitters, roze nagellak met rode glitters en een lichtroze nagellak met verschillende kleuren hartjes.


Voor deze twee nail-arts gebruikte ik de duo-nagellak uit de Circus Circus LE van Essence. 
In plaats van dat ik de rode glitters bij de passende, rode lak deed en de roze glitters bij de roze, wisselde ik ze om. 
Het effect vind ik erg leuk staan, waarschijnlijk ga ik één van deze combinatie op doen op Valentijnsdag zelf.

En dat was de inspiratie post alweer!
Ga jij nog wat speciaals met je nagels/make-up doen op Valentijnsdag?
xxx, Judith

7 opmerkingen:

  1. Ik heb ook al en mooie nail art gemaakt voor valentijnsdag! Rood is gewoon de kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat eeb mooie nail-arts! Mag ik misschien de foto's van jou creaties gebruiken voor een artikel op mijn blog? http://luckypolish.blogspot.com/p/jij-op-luckypolish.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel dat ik je foto mag gebruiken, zondag komt er een artikel van online! Xx

      Verwijderen
  3. True, Shannara maakt echt amazing nailarts! :D Wat een gave nailarts op een rijtje. :) Ik vind de jouwe ook goed gelukt hoor, vooral de laatste!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je voor je lieve berichtje en dat ik hier een plekje krijg. Vind die van jou ook heel erg mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I really like them all, i can't seem to do hearts on my nails because i have no dotting tool.

    BeantwoordenVerwijderen