zondag 19 februari 2012

Golden rose scale effect #02


Afgelopen dinsdag liet ik jullie al een China Glaze nagellak zien die ik bij Nailpolishfashion had besteld.
Ook had ik daar nog een Golden Rose Scale Effect gekocht, namelijk #02.
Deze mooie nagellak review ik vandaag voor jullie, dus kijk mee!

Net als bij mijn review van Scale effect #09 laat ik de nagellak over een donkere kleur zien.
Dit is omdat de Scale effects allemaal een doorzichtige basis hebben, waardoor je op een lichte kleur het effect nauwelijks ziet.


Nummer #02 bevat echt heel veel verschillende kleuren flakies, op bovenstaande foto zie je vooral blauw/paars en oranje maar bij ander lichtinval zie je ook gele en groene flakies.

Nog steeds vind ik het jammer dat Golden Rose hun nagellak geen namen geeft, volgensmij zou je best leuke namen bij deze mooie flakies kunnen bedenken :)




De nagellak bevat best veel flakies, dit is namelijk maar één laagje over een zwarte nagellak. 
Ik vind dit denk ik de mooiste nagellak van de drie Golden Rose Scale effects die ik heb, omdat hij ook donkerblauwe deeltjes bevat.

Hieronder nog een paar foto's van de nagellak op een nagelwiel, zodat je de nagellak op nog meer manieren ziet.

Pretty, right?
Close up!

Ik ben superblij dat ik deze nagellak heb besteld, de flakies zijn echt prachtig en weer net iets anders dan de andere twee Scale effects die ik bezit.

In totaal het Golden Rose 15 verschillende scale effects. Zoals ik de vorige keer ook al zei; er zijn wel een paar Scale effects die heel erg op elkaar lijken.
Daarom is het verstandig om voor het bestellen even de swatches van de kleur op internet te zoeken, zodat je niet twee dezelfde koopt.

De Golden Rose Scale effects zijn voor maar €2,50 te koop bij verschillende webshop, zoals bijv. Nailpolishfashion.

Wat vind jij van deze kleur?
xxx, Judith 

 *Swatches nagellak geupdated op 29-12-12*

10 opmerkingen:

  1. Wauw! Echt prachtig! Ik heb van de week zo iets van Essence gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohhw! leuk die wil ik ook heeel graag!
      welk nummer heb je ???
      reageer snel alsjeblieft!
      stuur me een mailtje naar:
      berta126@hotmail.nl
      als je me daar naartoe wilt mailen ben je mijn held!!

      gr berta

      Verwijderen
  2. echt super mooi!

    doe je mee aan mijn winactie?
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. AH! Prachtig! Oh my, je maakt mij zo jaloers, wat een geweldige flakies. Gorgeous, really amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoooiii, ik ben betis v/d nagelstudio!
    ik hou van pony's !
    ik heb niet zo veel vrienden dus nodig
    me uit op : hoi@hotmail.nl mijn ww is : pillowpet
    omdat ik zoveel van mijn koeienpillow pet houd!!

    maar nu even over die nagellak!
    heel erg mooi! waar kan je die kopen?
    dan kan ik hem ook gebruiken in mijn
    leuke ( gwn te super toffe ) STUDIO!
    :)
    ik vind de nagellak wel echt heel erg mooi !
    hoor! alleen ga iik er dan nog iets mooiers
    van maken! :) leuk tog?
    nou toedels!

    gr betsie
    website: www.everyoneweb.com/betsienagelstudio

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @betsie

    serieus, en jij denkt dat iemand je hier gelooft -.-'

    BeantwoordenVerwijderen