zaterdag 4 februari 2012

Golden Rose Scale effect #09


Al een hele tijd geleden bestelde ik online twee Golden Rose scale effect nagellakjes, ook wel flakies genoemd. Deze heb ik ondertussen erg vaak gedragen maar nog nooit op de site laten zien.
Omdat ik er toch erg blij mee ben en het effect erg mooi is review ik vandaag één van de twee flakies, namelijk #09.

Omdat de Scale effects allemaal een doorzichtige basis hebben zie je op een lichte kleur het effect nauwelijks. Het mooiste is dus om de nagellak over een donkere kleur aan te brengen, ik koos voor zwart.

Deze foto is genomen voor dat mijn middelvingernagel afbrak, vandaar dat hij hier nog lang is

Nummer #09 bevat voornamelijk rood/oranje flakies, maar in ander licht lijken ze weer geel/groen, dus een duidelijk omschrijving kan ik niet geven. De roze kleur die je in het nagellakpotje ziet zie je niet op de nagels terug, daar is de kleur gewoon doorzichtig met de flakies.
(Dit is trouwens zo bij alle Scale effects van Golden rose, de kleur in het potje zie je niet op de nagels terug)


Hierboven kan je duidelijk zien dat als het licht net iets anders op mijn nagels valt de flakies weer groen/geel lijken. In het echt zie je dat natuurlijk veel beter, en wisselen de kleuren van de flakies de hele tijd af.

In totaal het Golden Rose 15 verschillende scale effects, waarvan sommige wel erg veel op elkaar lijken.
Als je dus van plan bent er een paar te gaan kopen raad ik je wel aan eerst de swatches op te zoeken, voordat je per ongeluk twee koopt die bijna hetzelfde zijn.
De Golden Rose Scale effects zijn voor maar €2,50 te koop bij oa. Enchantra en Nailpolishfashion.

Ik vind deze nagellak echt geweldig, het is een erg leuke manier om je nagellak er net iets specialer uit te laten zien.
Het enige nadeel van de Golden Rose nagellakjes is dat ze een best wel chemische nagellak geur hebben en dat ze alleen online te koop zijn. Dat van de geur maakt mij zelf niet zoveel uit, maar vind je dit nou heel vervelend dan raad ik je toch aan om op zoek te gaan naar een ander merk.

Heb jij zelf ook Golden rose flakies?
xxx, Judith

11 opmerkingen:

  1. Ik vind ze prachtig en ik wil er binnenkort ook een paar bestellen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Ik heb zelf 04, 05 en 15.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er is al aardig wat uit, amazing! Ik vind het echt zo mooi, dit is toch wel één van de mooiste flakies. Gewoon omdat het eindresultaat gorgeous is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt super mooi! en wat een mooie nagels heb je! Leuke blog heb je, ik volg je! Volg je me terug? ♥
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waauw wat mooi!
    ik volg je nu, volg je me terug?
    liefs x

    natasha-dailyfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is heel mooi, maar zou zo veel beter zijn over een roze kleur!

    BeantwoordenVerwijderen