zondag 4 december 2011

Tag: Beauty Brand

Toen ik pas een beetje op internet aan het zoeken was naar tags, vond ik op deze site een leuke tag: de beauty brand tag. In deze tag kies je eerst je favoriete cosmetica merk waarna je er een paar vragen over beantwoordt. Vandaag vul ik deze tag in, kijk mee! :)

#01. Noem je favoriete Cosmetica merk. 
Mmm, een echte favoriet heb ik niet, maar ik denk toch dat ik voor Catrice ga omdat ik daarvan ook de meeste make-up heb.


#02. Wat is je favoriete mascara van dat merk.

Ik heb van Catrice 2 soorten mascara’s gehad, Lashes to Kill ultra black & Our best length!
Lashes to kill ultra black vond ik erg fijn en deze is denk ik ook mijn favoriet van het merk.
(Op dit moment gebruik ik trouwens geen mascara van Catrice maar eentje van Essence, namelijk Multi Action Mascara)


#03.
Wat is je favoriete nagellak van dat merk?
Oeh lastig! Aangezien ik 28 nagellakjes heb van dit merk die ik allemaal echt mooi vind kan ik er niet één kiezen. Maar als het dan toch moet, op dit moment is dat Berlin van de Big City Life LE (Klik hier voor de swatches)


#04. Wat is je favoriete oogschaduw van dat merk?
 Ik heb er twee, als eerste de mono C’mon Chameleon (klik hier voor review) en Lord of the Blings (klik hier voor een review). En ik vergeet iets heel belangrijks, natuurlijk ook het Sydney palette van de Big City Life! (klik hier voor review)


#05. Wat is je favoriete product van dat merk?

Als ik echt moet kiezen, de Catrice Infinite Matt foundation. Andere favorieten zijn het all around concealer palette, de nagellakjes en de mono eyeshadows.



En dat was de tag alweer!
Ik ga niet speciaal iemand taggen, iedereen mag hem gewoon overnemen..

Wat is jou favoriete cosmetica merk?
xxx, Judith

PS. Misschien is het je opgevallen, de tijd waarop een artikel geplaatst wordt heb ik van 09:00 veranderd naar 07:00. Just to let you know :)

2 opmerkingen: