vrijdag 2 december 2011

Nail art challenge day 08: Sticker Nails


Vandaag day 08 van de challenge, namelijk Sticker nails. Zoals je vast wel ziet op de bovenste foto is deze  niet erg goed gelukt. Voor de challenge gebruikte ik Essence nail fashion stickers, waarover ik op Beautyscene een goede review had gelezen. Toen ik ze thuis uitprobeerde bleek dat ze bij mij alles behalve makkelijk werkten, er kwamen bobbeltjes aan de zijkanten en ik kreeg de bovenkant niet netjes.


Op de verpakking van de stickers staat dat je na het aanbrengen van de stickers het stuk tot je nagel moet afknippen, daarna moet je het bij vijlen. Dat laatste was mijn grootste probleem, toen ik met het vijlen begon merkte ik al dat ik de stickers ermee verpeste, de bovenkant werd wit en er hingen allemaal halflosse stukjes aan.

Jammer genoeg ben ik niet positief over de stickers, toen ik later trouwens bij de reacties keek van het artikel op Beautyscene las ik ook dat heel veel mensen er problemen mee hadden. Gelukkig lag het niet alleen aan mij dus :')

Achja, ik vergeet deze challenge dag gewoon weer snel. De volgende challenge is Fruit nails, erg leuk!
Heb jij wel eens deze nailstickers gehad en zo ja, wat vond je ervan?
xxx, Judith

2 opmerkingen: