vrijdag 30 december 2011

Mijn Wishlist December



Je kent het misschien wel, je kijkt op een beautyblog en ziet een geweldig product staan waarvan je bijna gaat kwijlen ;)
Misschien heb je dat niet, maar ik ken dat zeker wel.

In ”wishlist” laat ik jullie elke maand zien welke beautyproducten mij zijn opgevallen in de afgelopen maand.
Vandaag is het dus over de producten die mij opvielen in de maand December.

Als eerst nagellak van het merk 'Cult Nails'. Dit merk kende ik nog niet tot ik op Fashionisaparty begin december een review zag van 3 lakjes van dat merk. Ik besloot even op de website van Cult Nails te kijken waar ik allemaal leuke nagellakjes zag. Er zitten echt hele aparte kleuren bij, zeker de moeite waar om swatches van op te zoeken! De nagellak kan je volgens mij alleen op de webshop kopen, één nagellakje kost $10,00 per stuk.

Bron foto
En dan deze beauty's! Dit zijn Wallis (links) & Bluey (rechts) van Butter London, Me...want...them...so...bad! Vooral Wallis vind ik supermooi, deze is olijfgroen met goud en superveel glitters! Ook Bluey is erg mooi, maar van die kleur zijn er wel meer die er een beetje op lijken.
De swatches vond ik op Vampyvarnish en ik raad je echt aan om ze even te bekijken (klik op 'Bron foto').

Het enige nadeel aan deze nagellak is de prijs, namelijk €18,95.
Butter London kan je oa. kopen op Zalando.nl.



Bron foto
Dan de Benefit Crescent Row limited edition Set, een set met daarin vier mini-parfums van het merk Benefit. Deze parfums zag ik vorige week staan toen ik met mijn vriendin in de Duitse Douglas was. We hebben ze natuurlijk meteen getest en ze ruiken allemaal heerlijk, vooral 'Ring my Bella' vind ik erg lekker ruiken!
Ook vind ik de verpakking superschattig, de flacon van de parfums lijkt op een cocktail shaker wat ik erg leuk bedacht vindt.
Dit setje van vier mini-parfums kost €36, ook kan je één parfum met het normale formaat kopen voor dezelfde prijs.
Het merk Benefit is in Nederland alleen bij de Sephora verkrijgbaar.


En dat was mijn wishlist voor deze keer, niet heel lang maarja :)
Wat staat er op jou wishlist voor deze maand?
xxx, Judith

3 opmerkingen: