maandag 12 december 2011

P2 pearl crackling topcoats Violet Fusion & Red Vulcano



Toen ik vorige week in Duitsland was ging ik ook even naar de DM (een Duitse drogisterij) om te kijken bij het Duitse merk p2. Vandaag laat ik jullie twee crackle nagellakjes zien die ik daar kocht, de Pearl Crackling topcoats. In totaal verkoopt het merk drie verschillende pearl crackling topcoats, daarnaast ook nog drie gewone crackling topcoats in zwart, zilver en goud. 
 
Ik kocht Violet Fusion & Red Vulcano, allebei erg aparte en mooie kleuren als crackle nagellak. De andere pearl crackling topcoat Blue Thunder was helaas uitverkocht, anders had ik die ook gekocht.


Door naar de swachtes, ik heb allebei de crackling topcoats over een witte lak (Catrice – Snow Motion) en over een kleur die een beetje hetzelfde is als de topcoats gedaan. (Catrice – Let’s Mauve on & Catrice – Bloody Mary to go)

Ik  vind de topcoat wel een leuk effect geven, vooral bij de witte. Red Vulcano lijkt op de witte lak wel iets paars, maar dat vind ik juist wel mooi!

De pearl crackling topcoats kosten €1,75, erg goedkoop dus! Een groot minpunt is dat p2 alleen in DM’s in Duitsland te koop is. Ik heb geluk en woon dichtbij Duitsland, maar ik weet natuurlijk niet of jullie allemaal dichtbij de grens wonen...

Wat vind jij van deze crackling topcoats?
Xxx, Judith

3 opmerkingen: