zondag 13 januari 2013

Inspiratie: Nail-arts



Ja, ik leef nog! Na een drukke schoolweek waarin ik even geen artikels heb geplaatst, heb ik vandaag eindelijk weer een artikel voor jullie :)
Zoals ik in mijn vorige artikel al schreef, ben ik van plan om de nieuwe 31 Days Nail Challenge (die ik op Arletta's blog langs zag komen) zelf ook te gaan doen. Op dit moment ben ik eigenlijk al met de eerste paar opdrachten begonnen, ik wil alleen eerst een paar nail-arts klaar hebben voordat ik de eerste opdracht ook echt op Weheartnailpolish ga plaatsen. Dit vooruit werken doe ik omdat er een paar aardig drukke weken aankomen en op deze manier hoef ik niet op het laatste moment een nail-art af te maken.
Maarja, daar gaat het artikel van vandaag niet over! Vandaag ga ik jullie namelijk wat leuke nail-arts laten zien die ik vond tijdens het zoeken naar nail-art inspiratie voor de challenge.
Dus ben je benieuwd naar de nail-arts die ik dit keer gevonden heb? Kijk dan snel verder!

*Alle onderstaande foto's komen van Tumblr en daarom staat de originele bron van de foto er niet bij.*









En dat waren de nail-arts voor deze keer alweer!
Wat vind jij van deze nail-arts?
xxx, Judith

PS. Ik wil jullie nog even bedanken voor de reacties op het bericht waarin ik schreef dat ik niet meer om de dag een artikel ga plaatsen. Jullie reageerden namelijk allemaal echt super lief en ik vind het fijn dat jullie het ook wel een beetje begrijpen :)

13 opmerkingen:

  1. Mooie nail arts! Die galaxy Tribal is m'n favoriet! Hihi ik had ook vooruit gewerkt maar was er 2/3 vergeten waardoor ik nu alsnog in m'n drukke week m'n nail arts moet maken :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die zijn allemaal mooi, maar omg die twee met galaxy! Die zijn heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige nail arts allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oee er zitten echt super leuke tussenn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauuwww die glitter gradient en die galaxy tribal nagels!! En die allerlaatste natuurlijk :D Ga je er zelf ook eentje proberen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik houd nog steeds van gradiƫnt nagels, maar ook de Engelse vlag. Lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuk! ik moet ook maar weer eens met mijn nagels aan de gang!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super gave nail art! Hier kan ik zeker wat inspiratie uit halen :)

    BeantwoordenVerwijderen