vrijdag 7 december 2012

Poll: 30 Days Nail Challenge (again)?



Hey dames, hier even een super korte update van mij omdat ik gisteren eigenlijk helemaal geen tijd had om een artikel te schrijven (ik heb namelijk vandaag drie toetsen, waarvoor ik gisteren de hele middag + avond moest leren).
Maarja, omdat ik toch wel even wat wou posten, wil ik jullie graag wijzen op de poll die sinds gisteravond aan de rechterkant van mijn blog staat :)

Ik loop namelijk al een tijdje rond met het idee om de 30 Days of Nail Challenge opnieuw te gaan doen, omdat ik het vorig jaar een erg leuke challenge vond en ik op die manier veel nieuwe nail-arts maakte.
De nail-arts die ik vorig jaar voor deze challenge maakte kun je trouwens hier zien en de opdrachten van de challenge zie je op het plaatje bovenaan het artikel.

Maar nu was ik dus eigenlijk benieuwd wat jullie van dit idee vinden, zou jij het leuk vinden om opnieuw de challenge op mijn blog te zien?
Ik zou het erg lief vinden als jullie even op de poll zouden willen stemmen!
xxx, Judith

8 opmerkingen:

  1. leuke challenge em succ6 met je toetsen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou het leuk vinden! Succes nog met school :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou het leuk vinden!
    Succes met je toetsen!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja gewoon doen! Is ook een challenge voor jezelf om het misschien leuker/anders te doen dan vorig jaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lijkt me leuk! uit zo'n challenge kan je veel nieuwe ideeën opdoen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker doen, is echt leuk om te bekijken!
    Heel fijne blog heb je, ik volg je nu!
    ps: Misschien wil je meedoen met mijn give-away?

    BeantwoordenVerwijderen