woensdag 10 oktober 2012

Inspiratie: Halloween nails



Hoewel Halloween in Nederland op de meeste plekken helaas niet echt gevierd wordt, vind ik het zelf toch wel een erg leuke feestdag. Dat ik het zo'n leuke feestdag vind komt grotendeels door alle gave outfits, de enge make-up looks en natuurlijk de gave nail-arts die je voor Halloween kan maken!
Omdat het over drie weken alweer Halloween is en ik nog niet echt weet welke nail-art ik op die dag precies wil maken, besloot ik om op internet naar wat inspiratie opzoek te gaan.
Deze inspiratie vond ik in overvloed en vandaag leek het me daarom leuk om mijn favoriete Halloween nail-arts met jullie te delen :)

*Alle onderstaande foto's komen van Tumblr, Pinterest en Weheartit en daarom staat de originele bron van de foto er niet bij.*
















En dat waren ze dan, best gaaf hè?
Omdat ik het nu nog erg druk met school heb, heb ik helaas nog geen tijd om zelf ook Halloween nail-arts te maken. Gelukkig komt de herfstvakantie er bijna aan en in die week zal ik waarschijnlijk wel een paar nail-arts maken en die vervolgens aan jullie laten zien :)

Wat vind jij van Halloween en deze nail-arts?
xxx, Judith

13 opmerkingen:

  1. Oh wauuuuw, *krijgt inspiratie* ik vind er echt een paar hele leuke tussen zitten. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely pictures !

    Vraagje, hoe doe je dat met dat 'lees meer' ?
    Dat je erop klikt en de rest van je post tevoorschijn komt op een nieuwe pagina?

    Liefs,
    Marije

    www.marijeee.blogspot.nl
    www.rmjourneyaroundtheworld.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk. de eerste vind ik het gaafste

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige inspiratie!
    die met die tandjes!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een ontzettend mooie inspiratie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, die gunshotsnails vind ik echt gewoon .. het einde! Hoe vet ziet dat er wel niet uit zeg?! Oh my god, incredible. Ook de True Blood nails. LOVE IT.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wist niet dat dit kon, haha. Echt hele leuke nailarts! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen