woensdag 3 oktober 2012

Essence Cherry Blossom Girl LE - Cherry Cherry Girl


Toen ik afgelopen weekend in Duitsland was, zag ik in een drogisterij opeens de 'Cherry Blossom Girl' LE van Essence staan. Ik besloot om twee nagellakjes uit deze collectie mee te nemen, omdat hij helaas niet in Nederland verkrijgbaar is en ik hem wel erg leuk vond.
Vandaag laat ik jullie de swatches van één van de twee gekochte nagellakjes zien, dus kijk snel verder!


Op het eerste gezicht dacht ik dat 'Cherry Cherry Girl' gewoon een rode nagellak was, maar toen ik wat beter keek zag ik dat hij best veel naar oranje neigde. 
Omdat ik zo'n kleurtje nog niet in mijn stash had besloot ik hem, samen met 'Fortune Cookie' die ik een andere keer nog aan jullie zal laten zien, te kopen.
Helaas kreeg ik de kleur niet helemaal goed op de foto, in het echt is hij namelijk iets roder en ook wat feller, maar deze kleur lijkt er aardig op.



Behalve dat ik de kleur van de nagellak en het uiterlijk van het flesje erg mooi vind, ben ik ook erg tevreden over de kwaliteit van deze nagellak.
Op de foto hierboven draag ik namelijk twee laagjes van 'Cherry Cherry Girl', maar na één laagje was hij al bijna helemaal dekkend. 
Ook lakte de nagellak erg prettig en droogde hij erg snel op, terwijl ik normaal bij veel nagellakjes van het Essence aardig lang moet wachten voordat ze helemaal opgedroogd zijn.

Zoals je al kon lezen ben ik dus erg blij met deze nagellak en waarschijnlijk zal ik hem ook nog vaker gaan gebruiken, omdat ik het kleurtje goed bij de herfst vind passen.

Helaas is de 'Cherry Blossom Girl' Limited Edition zoals ik al zei niet in Nederland verkrijgbaar. Wel is hij te koop in België en Duitsland, maar of hij daar nu nog in de winkels ligt weet ik eigenlijk niet.

Wat vind jij van dit kleurtje?
xxx, Judith

17 opmerkingen:

  1. Heel mooi, jammer dat het niet in nl komt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat deze LE niet in Nederland te koop is. Vind het echt een erg mooi lakje, een heel apart kleurtje. Ik ben ook erg benieuwd naar het andere lakje dat je mee had genomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. MoOue kleur!
    Hij klinkt ook fijn terwijl ik dat bij essence lakken meestal niet echt heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supervrolijke kleur en weer een leuk artikel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een unieke flacon, zie je niet vaak! LE van Essence? Me like! Mooie kleur, vind hem wel bij je huidskleur passen. Het contrast staat enorm lovely! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Had deze collectie gezien op de essence site, echt heel jammer dat die niet in NL komen, maar wel leuk dat jij er nu eentje hebt.
    Gaaf kleurtje! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een mooi kleurtje! Jammer dat ze deze LE niet in Nederland verkochten :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw mooi kleurtje! Ik wil deze LE ook in nederland :(

    BeantwoordenVerwijderen