zaterdag 26 mei 2012

Tag: Nagellak

Bron foto: Weheartit.com

Op Charlotte's blog zag ik een tijdje geleden een erg leuke tag voorbijkomen, namelijk de nagellak tag.
Deze tag wou ik ook nog eens gaan doen en vandaag is het dan eindelijk zover!
Want zeg nou zelf; als nagellak-verslaafde met een eigen blog over nagellak moet je deze tag eigenlijk wel gedaan hebben toch? :)
Kijk snel verder voor de vragen!


Bron foto: Weheartit.com

1. Wat is je favoriete nagellak merk/bedrijf?
Pfoeh, best lastig om er maar één te mogen kiezen! Ik zit te twijfelen tussen Essence en Catrice, de twee budgetmerken waaruit het grootste deel van mijn stash bestaat.
Ik vind het beide merken erg leuk, de kwaliteit van de nagellakjes is echt goed en dat voor zo'n goedkope prijs. Ik denk dat ik uiteindelijk toch voor Catrice ga, omdat ik die nog net iets fijner vind.

2. Glitter of geen glitter?
Glitter! Ook al vind ik glitter nagellak verschrikkelijk om eraf te halen, het ziet er altijd erg leuk uit :)

Bron foto: Weheartit.com

3. OPI, China Glaze of Essie?
Lastige, maar ik denk dat ik voor China Glaze ga!
Van Essie heb ik nog geen nagellak dus daar kan ik niets over zeggen en van OPI heb ik wel een setje met 4 mini-nagellakjes die ik ook wel erg leuk vind, maar toch kies ik voor China Glaze.
Van China Glaze heb ik nog maar twee nagellakjes die ik beide prachtig vind en die heel prettig in gebruik zijn, en daarom kies ik voor die :)

4. Wanneer/hoe vaak verander jij je nagellak?
Ik verander mijn nagellak erg vaak, ik denk zeker wel om de dag.
In schoolweken heb ik soms ook 2/3 dagen alleen een basecoat op, zodat ik mijn nagels meteen kan lakken als ik daar tijd voor heb.

5. Wat is je favoriete kleur op je nagels?
Alweer een erg lastige vraag, want ik vind alle kleurtje eigenlijk wel leuk!
Ik kies denk ik voor blauw, omdat dat de kleur is die het meeste in mijn stash voorkomt en ik blauwe nagellak altijd erg leuk vind staan.

Bron foto: Weheartit.com

6. Donker of felle kleuren?
Hoewel ik donkere kleuren 's winters ook heel mooi vind, kies ik toch voor felle kleuren.
Vooral in de lente en zomer draag ik bijna alleen maar felle kleurtjes, donkere kleuren vind ik meer iets voor de winter.

7. Welke nagellak draag je op dit moment op je nagels?

Sure Azure van Essence, een erg schattig lichtblauw kleurtje die op dit moment tot mijn favorieten behoort!


8. Matte nagels, ja of nee?
Ja! Ik vind matte nagels er altijd erg leuk uitzien :)
Zelf vergeet ik alleen de helft van de tijd dat ik een matte topcoat heb en dat is best zonde, aangezien het altijd erg leuk staat.

9. French manicure?
Mmm, lastig... French manicure vind ik erg mooi en verzorgd staan, maar bij mezelf doe ik het eigenlijk nooit. Dan zeg ik toch nee, omdat ik zelf liever een kleurtje/nail-art op mijn nagels heb.

10. Favoriete winter kleur?
Ik denk donkerblauw! Hierover hoefde ik niet heel lang na te denken, ik heb best veel donkerblauwe nagellak en die draag ik vooral 's winters vaak.


En dat was de tag! Ik ga niemand taggen omdat ik zelf de tag ook gewoon heb overgenomen, maar je kan hem altijd overnemen als je dat leuk vindt :)

Wat is jouw lievelingskleur nagellak voor de zomer?
xxx, Judith


13 opmerkingen:

  1. Heel leuk om te lezen, deze tag is geweldig! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke tag, interresant om te lezen!!

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke tag! Heb hem laatst ook zelf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Donkerblauw is inderdaad een prachtige kleur! I love matte nails, ergens vind ik dat wel wat hebben. :D Gave tag. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk om te lezen, leuke tag :D En heel toepasselijk natuurlijk, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te lezen, ik had gehoopt om nog te lezen hoeveel nagellakjes jij er in totaal hebt. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dat weet ik zelf niet eens precies, ik ga binnenkort toch maar eens tellen! :)

      Verwijderen
  7. Leuke tag, ik heb 'm een paar dagen geleden ook gedaan:D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tag! Ik moet em ook maar eens een keertje gaan doen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke tag, ik ga het wss ook het doen!

    BeantwoordenVerwijderen