dinsdag 22 mei 2012

30 Days Nail Challenge - Day #19 Galaxies


Day #19 - Galaxies is een opdracht van de 30 Days Nail Challenge die mij erg leuk leek, maar ook best lastig. Ik had tijdens een andere challenge al een keer Galaxies nails gemaakt, zie hier, en daar was ik niet super tevreden mee. Dat kwam vooral omdat ik toen zo veel kleuren had gebruikt waardoor je de achtergrond bijna niet meer kon zien, maar daar heb ik deze keer beter opgelet.
Benieuwd naar het resultaat? Lees snel verder! :)



En dit is het resultaat dan, ik vind hem zelf veel leuker geworden dan de eerste keer dat ik Galaxies nails maakte! Ik koos ervoor om dit keer naast de gebruikelijke witte en zilveren kleuren veel blauwtinten te gebruiken en ben best tevreden met het uiteindelijke resultaat. 

Voor deze nail-art heb ik erg veel nagellakjes gebruikt, daarom hieronder even een lijstje waar ze allemaal opstaan:
- Essence - Back to Black
- Essence - Snow Motion
- Essence - Frozen Queen
- Milani - HD
- Catrice - Godfather of Pearl
- DA - #108
- P2 - So cool!
- Essence - Boys are back in town (topper)

Helemaal uitleggen hoe ik de nail-art heb gemaakt doe ik nu niet, maar als jullie nog een keer een tutorial willen zien van deze nail-art moet je het even laten weten bij de comments! :)

En dat was de opdracht van vandaag alweer!
Donderdag gaan we verder met de laatste opdracht van dit onderdeel van de challenge, namelijk Day #20 - Marble Nails.

Wat vind jij van deze nail-art?
xxx, Judith

17 opmerkingen:

  1. Wauw, leuke nailart! Ik vind dat ook één van de leukste nailarts. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een mooi resultaat! Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, want het lijkt me echt moeilijk!
    Nathalie
    ps: we hebben een leuke giveaway op onze blog die je zeker gaat interesseren! (http://curls-and-bags.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw ik vind het prachtig!
    het geeft echt een magisch effectx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mmm, apart.maar wel leuk!!

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het er heel mooi uitzien!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw echt prachtig gedaan, het ziet er heel mooi uit zoals altijd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super veel nagellak heb je gebruikt, erg mooi resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, suuupermooi gedaan!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een leuek blog! Ik ga je volgen. Leuk gedaan die galaxy!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw het resultaat is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen