woensdag 24 augustus 2011

Tag nailpolish & me

Op Glorious-ladies zag ik pas een hele leuke tag over nagellak, die wou ik ook wel doen dus heb ik hem overgenomen :) Kijk mee!


1. Hoeveel lakken telt jouw stash? 
Ik weet het niet precies, maar rond de 70/80 ongeveer.
2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?
Van Catrice, ik heb 18 uit het gewone assortiment en 4 van LE's 


3. Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?
Blauw,  ik heb volgensmij 16 blauwe nagellakjes in mijn stash.

4. Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Volgensmij heb ik de meeste finishes wel, en van alle kleuren heb ik zowieso wel een nagellakje.
5. Welke nagellak draag je het meest?
Ik heb eigenlijk geen nagellakje die ik het meeste draag...

6. Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid?
Ik heb niet echt een lakje waarvan ik dat denk, sommige nagellak wordt wel wat ouder wat ik wel jammer vindt. Maar ik heb pas nog mijn stash een beetje opgeruimd.
7. Gebruik je een basecoat?
Ja, die van 'Rival de Loop Young', die je hieronder ziet. (Rival de Loop is een duits merk)


8. Gebruik je een topcoat?
Ja, de 2 die ik het meeste gebruik zijn: essence quick dry topcoat & essence express dry drops.
Ook te zien op de foto hierboven..
9. Stempelen of uit de losse hand?
Losse hand, ik heb geen stamping-plates ofzo.
10. Hou je van glitters/shimmer of toch liever een creme finish?
Ligt er aan, op dit moment liever shimmer. Maar dat kan nogal snel veranderen bij mij ;)
11. Voel je je kaal zonder nagellak?
Best wel, meer omdat mijn nagels er dan niet super uitzien wat ik niet echt mooi vind.
12. Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
5, omdat ik naar Ahaus ging waar ze een DM en Ihrplatz hebben.
Daarvoor had ik 3 weken niets gekocht..


Dat was de tag, iedereen mag hem overnemen!
xxx, Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten