dinsdag 30 augustus 2011

Mijn Wishlist Augustus

Je kent het misschien wel, je kijkt op een beautyblog en ziet een geweldig product staan waarvan je bijna gaat kwijlen. ;)
Misschien heb je dat niet, maar ik ken dat zeker wel.
In ”wishlist” laat ik jullie elke maand zien welke beautyproducten mij zijn opgevallen in de afgelopen maand.
Vandaag is het dus over de producten die mij opvielen in de maand Augustus.


1. Illamasqua 'Radium', deze zag ik op Beautypolish. Ik vind het wel een leuke kleur vooral door de kleine shimmer die hij heeft. De nagellak kost ongeveer 15,- (omgerekend van £13.50) en dat vindt ik wel te duur voor nagellak, dus kopen/bestellen zal ik hem niet.
2. Zoya 'Roxy', deze zag ik op Nikkietutorials. Wat een supermooi kleurtje! Vooral de swatches van Nikkie zijn mooi, kijk vooral even zodat je de kleur nog beter ziet. Hij kost ongeveer 5,50 (omgerekend van $8)
3. Orly 'Ingenue' uit de 'Holiday Soirée' collectie, deze zag ik op Misslipgloss. Alweer een supermooie kleur, vooral de gouden glittertjes erin vind ik super. Deze kost 10,50 per stuk.
4. Orly 'Qui' uit de zelfde collectie, deze zag ik ook op Mislipgloss (zelfde link als hierboven). Hij lijkt een beetje op 'Ingenue' alleen dan is hij paars. Deze kost ook 10,50 per stuk.

Grappig om te zien hoe anders mijn wishlist is deze maand, vorige keer had ik er bijna geen nagellak op staan en nu alleen maar. Misschien is het leuk om de swatches op te zoeken, ze zijn echt de moeite waard!


Maar wat staat er op jou wishlist?
xxx, Judith

ps. Ik heb het omrekenen gedaan via valuta.nl, dus ik weet niet zeker of het klopt.

1 opmerking:

  1. Leuk dat je dat laat zien, dat heb ik inderdaad wel eens! Ik vind ze allemaal prachtig, maar vooral de eerste!

    BeantwoordenVerwijderen