vrijdag 26 augustus 2011

Shoplog Ahaus

Afgelopen maandag ben ik naar Ahaus (plaats in Duitsland) geweest om even naar de DM en Ihrplatz te gaan. Als eerst ging ik naar de Ihrplatz waar ze Essence & Catrice verkopen. Ik hoopte dat ze de Modern muse collectie van Catrice hadden, en die hadden ze...

Ik heb alleen twee nagellakjes meegenomen, omdat ik de rest niet heel speciaal vond. De 2 nagellakjes die ik heb meegenomen zijn 'Rusty but Sexy' en 'In the Bronx'. 'In the Bronx' zit ook in het gewone assortiment maar ze hadden hem ook bij het LE deel staan. Toch heb ik hem meegenomen omdat ik hem wel leuk vond.


 

Daarna ging ik naar de dm, voor het duitse merk P2.
P2  is een erg fijn budget merk, dus ik heb geluk dat ik dicht bij Duitsland woon.

Van P2 nam ik 2 lakjes mee, een witte omdat ik die nog nodig had voor nail-art en een paarse die gewoon een hele mooie kleur heeft. De witte heet 'Virgin' en de paarse 'Dangerous'. 
Toen ik op Google ging zoeken op ''P2 Dangerous'' zag ik veel swatches van een blauwe kleur. Blijkbaar heeft P2 dit nagellakje dezelfde naam gegeven, terwijl het wel een andere kleur is. ( Als je typt: ''P2 550 Dangerous'' krijg je wel de goede kleur)


En hier de swatches, ik heb de witte niet gedaan omdat het een beetje onlogisch is om witte nagellak te swatchen op een wit nagelwiel :)

met flits
daglicht
De P2 nagellakjes kostten 1,55 per stuk, die van Catrice 2,50.
xxx, Judith


Geen opmerkingen:

Een reactie posten