zondag 28 augustus 2011

Essence mini-shoplog (met nagellakjes uit het vernieuwde assortiment)


Postte ik woensdag & donderdag nog over de nieuwe producten van essence die in september in de winkel komen, heb ik er nu opeens al twee.. Hoe dat kan? ik ging met een vriendin naar de Kruidvat en tot mijn verbazing zag ik dat er al wat nieuwe spullen stonden, waarom een paar nagellakjes. Ik heb er twe meegenomen, Time for romance & Make it golden.


Eerst maar eens naar de swatches...

V.l.n.r.: 1 laagje Time for romance, 1 laagje Make it golden, Time for Romance over p2 - Dangerous, Make it Golden over Catrice - in the Bronx.
 Zoals je ziet dekkend de lakjes niet goed, maar dat had ik ook verwacht. Zeker Make it Golden is meer een nagellakje die je over een andere nagellak kan doen. Ook Time for Romance is niet echt dekkend, die moet misschien ook over een andere nagellak heen.

Nog een swatches, met onder 3 laagjes make it golden & 3 laagjes time for romance.
Toch ben ik erg blij met deze nagellak omdat het wel leuke toppers voor op andere nagellak kunnen zijn. :)
Heb jij het nieuwe assortiment al bij een Kruidvat gezien?
xxx, Judith

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook al gehoopt dat het nieuwe assortiment er héel toevallig al zou zijn, maar bij ons is er zelfs nog geen sprake van uitverkoop wegens assortimentsvernieuwing! Het zal dus nog lang duren vooraleer ik de nieuwe lakjes zal hebben :(

    'Time for Romance' wilde ik heel graag, en nu ik je swatch heb gezien nóg meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke lakjes! helaas hier nog niet;(

    BeantwoordenVerwijderen