zaterdag 9 februari 2013

New 31 Days Nail Challenge: Day 05 - Purple



Omdat de New 31 Days Nail Challenge met mijn tempo op dit moment meer op een New 31 Weeks Challenge gaat lijken, heb ik besloten om vanaf nu te proberen minimaal 2x per week een opdracht van de challenge op mijn blog te posten.
Om die reden gaan we vandaag weer verder met de volgende opdracht van de challenge, genaamd 'Purple nails'!
Nadat ik al eerder vier opdrachten van de challenge met als thema zwart/wit, zilver, goud en roze heb gedaan, zijn we vandaag aangekomen bij de laatste opdracht die als uitgangspunt één kleur heeft.
Dus, ben je benieuwd naar het resultaat van de nail-art die ik bij deze opdracht gemaakt heb? Kijk dan snel verder!



Hoe het kwam weet ik niet precies, maar de opdracht van vandaag was bij mij niet meteen een heel groot succes..
Ten eerste kon ik totaal geen leuke nail-art verzinnen om bij deze opdracht te gaan maken, maar na twee eerdere (en mislukte) pogingen maakte ik uiteindelijk de bovenstaande nail-art die ik zelf toch wel redelijk gelukt vind!
Ten tweede wou het weer ook niet echt meewerken en was het al de hele dag bewolkt toen ik foto's van de nail-art ging maken, dus helaas zijn ze een beetje donker geworden :(



Voor deze nail-art gebruikte ik als basiskleur de donkerpaarse glitter nagellak #105 van DA, waarna ik er wat stukjes striping tape in de vorm van een soort dubbele 'X' overheen plakte. Hierna bracht ik daarover een laagje van 'A Lovely Secret' van Essence aan en trok ik de striping tape er voorzichtig weer af.
En voilà, hierboven zie je het resultaat van de nail-art!

Hoewel ik eigenlijk niet zoveel verwachtte van deze nail-art vind ik het resultaat toch nog wel redelijk goed gelukt, maar ondanks dat zal deze nail-art geen favoriet van me worden...

Wat vind jij van deze nail-art?
xxx, Judith

20 opmerkingen:

  1. Waaaah heel tof dat je dit met striping tape hebt gemaakt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt een heel leuk idee met die dubbele X & om dat met striping tape te doen! Ook de combi van de kleuren staat heel leuk :D Ik ga dit ook een keer proberen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke nailart, mooie kleurencombinatie!
    Ik ben nog niet bekend met stripingtape, maar dit is erg leuk bedacht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Best leuk! Ik zou nooit op deze kleurencombi gekomen zijn, maar die is echt leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie nailart! Ik vind die kleur blauw/paars echt prachtig!

    Liefs Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een mooie nail art! Me likes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Judith, ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Ik vind je blog heel gaaf, en lees graag je posts, daarom vind ik dat je hier kans op maakt!
    Op mijn blog lees je meer over deze Award en hoe je hier kans op maakt.

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen