zondag 2 september 2012

W7 - Envy & Green Dazzle


Toen ik vorige week even langs de Op=Op Voordeelshop in de stad ging, werd ik blij verrast door een groot rek nagellakjes van het merk W7.
Dit budgetmerk had ik een tijdje geleden al een aantal keer op internet voorbij zien komen, maar ik was vergeten dat hij bij de Op=Op Voordeelshop verkrijgbaar was.
Omdat ik best benieuwd was naar het merk en de nagellak er erg leuk uitzag, besloot ik vier verschillende nagellakjes mee te nemen.
Vandaag laat ik twee van de vier nagellakjes die ik kocht aan jullie zien, dus kijk snel verder!




We beginnen met de kleur Envy, een blauwgroene nagellak met een metallic finish.
Als eerste moet ik even zeggen dat de nagellak in het echt nog veel mooier is, maar op de één of andere manier kreeg ik dat helaas niet helemaal goed op de foto.
De kleur van de nagellak vind ik echt heel mooi en ook met de kwaliteit ben ik erg tevreden.
De nagellak dekt namelijk al prima na twee laagjes, droogt erg snel op en lakt ook erg fijn.



Met matte topcoat

En dan gaan we naar Green Dazzle, een prachtige emeraldgroene glitternagellak.
Toen ik deze nagellak zag staan wist ik al meteen dat ik hem wou hebben, ik was sowieso al van plan om een glitter nagellak uit te kiezen en vond deze het mooiste van allemaal.
Hoewel ik het niet helemaal had verwacht dekte de glitternagellak erg goed en droogde hij ook snel, waardoor ik er zeker tevreden mee ben.
Op de foto's hierboven draag ik twee laagjes over Envy, maar ook zonder een kleur eronder is de nagellak met 2/3 laagjes wel dekkend te krijgen.


Zoals je dus al kan merken ben ik erg tevreden met beide twee nagellakjes van dit merk!
Het enige nadeel van de nagellak vind ik dat ze die typische nagellak geur hebben en dus niet erg lekker ruiken, maar verder heb ik er eigenlijk helemaal niets op aan te merken.

Ik ben erg verrast door de kwaliteit van de nagellak en wil zeker nog eens meer kleurtjes van dit merk kopen!
De andere twee nagellakjes van dit merk die ik kocht zal ik ook snel voor jullie gaan swatchen, dus die zie je vanzelf wel op Weheartnailpolish verschijnen! :)

De nagellak van W7 is voor €2,75 per stuk of €5,- per twee stuks verkrijgbaar bij de Op = Op voordeelshop.
Om te weten of er ook een filiaal bij jou in de buurt is kun je de Storelocator van de Op=Op Voordeelshop site gebruiken.

Wat vind jij van deze nagellakjes?
xxx, Judith

EDIT: Exuces voor de late update van vandaag! Op de één of andere manier is er vanochtend iets mis gegaan met dit artikel, waardoor hij niet online kwam terwijl hij wel gewoon ingepland stond...
Omdat ik 's ochtends nog geen tijd had voor m'n blog zie ik het nu pas, dus daarom is het artikel van vandaag wat later online gekomen!

18 opmerkingen:

  1. Ik vind het een heel leuk merk, mooie lakje heb je gekozen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb W7 past kort geleden ontdekt maar ik ben al groot fan van dit merk: zo mooi! Ik ben benieuwd naar de andere lakjes die je gekocht hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn allebei hele speciale en mooie lakjes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kleurtjes!

    Ik heb je genomineerd voor de liebster award! Check http://urnailart.blogspot.nl/2012/09/liebster-award.html#more
    groetjes Tess

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Green Dazzle is echt een plaatje joh! Geweldig die grove glitters.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Green dazzle is echt anazing die ga ik de volgende x ook halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Green Dazzle is echt ZO mooi! I want it :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw prachtig en ook een mooie kleur groen !!



    P.S Wil jij ook een Snake Wrap Oorbel winnen ?! check dan ff mijn blog :)


    Liefs,


    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De groene heb ik ook, 'k vind hem echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind de groene glitters echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen