vrijdag 14 september 2012

Spam je blog! - 3.0



Helaas is de zomervakantie ook voor mij alweer een tijdje voorbij en ga ik inmiddels al weer twee weken naar school, wat helaas betekent dat alle schoolstress ook weer begonnen is :(
Omdat ik gisteren tot 4 uur naar school moest en daarna de hele tijd nog voor school bezig met leren was, had ik helaas helemaal geen tijd om voor vandaag een lang artikel te schrijven.
Maar gelukkig heb ik een leuke en gemakkelijke oplossing gevonden om toch iets te plaatsen, namelijk Spam je blog! - 3.0 :)


Spam je blog artikels vind ik zelf altijd erg handig en leuk, je kan namelijk voor één keer ongegeneerd spammen zonder dat je reactie verwijderd wordt.
Op die manier krijg je misschien nieuwe bezoekers op je blog en dat is natuurlijk altijd leuk!
Ook kan je via de reacties van anderen zelf leuke blogs ontdekken die je nog niet kende, op deze manier heb ik zelf best vaak nieuwe blogs gevonden :)

Als je zelf geen blog hebt kun je natuurlijk ook die van een vriendin of gewoon een blog die je erg leuk vindt promoten!
Ik zou het erg leuk vinden als je ook even iets kleins bij je blog vertelt, bijvoorbeeld waar je meestal over post en wat jouw blog nou zo leuk maakt.

Dus kom maar op met jullie blogs!
xxx, Judith

20 opmerkingen:

  1. Dankjewel :)

    Mij ken je wel Nagellakjes, nail arts enz...

    http://nailsandstuff-shannara.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk dat we morgen spammen :-)

    Ik heb een dagelijkse nagelblog met swatches, reviews, Nailart enz enz. Elke maand is er een column van de "Nagellakman". Deze man vind het ook superleuk om zijn nagels te lakken, net zoals iedere andere vrouw :-)
    Ik hoop je terug te mogen zien op www.Nailpolishheaven.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!
    Die van mij ken je ook;)

    Over make-up en vooral veel nagels;)

    http://www.nail-gloss.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ^^ Ook ik doe nagellakswatches. www.yo-unicorn.nl De site krijgt komende week een compleet nieuwe layout, dus kijk later nog eens :) liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel, mijn blog ken je misschien al, maar ik zal toch maar even "spammen" voor de mensen die in dit artikel leuke blogs zoeken ;-)

    Op mijn blog http://simplyhandwritten.blogspot.nl/ post ik regelmatig artikelen over beauty, fotografie, creatieve dingen, muziek en mijn favoriete boeken. Ook kom je hier regelmatig leuke columns tegen. Neem gerust een kijkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn blog gaat over niets anders dan beauty! Daarom heet het ook All About Beauty! Op mijn blog staan dingen zoals o.a. nail arts, tips voor haar, nagels en het lichaam, kleding, luchtjes en nog veel meer! Alles wat een vrouw moet weten.

    Neem een kijkje op http://body-hair-nails.blogspot.nl/

    Liefs,

    Estella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij, Xan & Sherr zijn twee vriendinnen die bloggen over beauty, fashion and life.
    Benieuwd? Neem dan eens een kijkje op www.ourprettylittlediary.blogspot.com
    Tot blogs,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Meh, minder dat de schoolstress begonnen is, but yaay voor de spam! Mijn blog http://beautykoning.com/ ! Veel kleur, misschien iets teveel, maar gelukkig verschijnen er ook genoeg dagelijkse look met bloed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hay
    wat een leuke blog heb jij


    beautybloghos

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn blog ken je wel :)
    Hoi ik ben Yu Fan van Cute Nailpolish, samen met Lisa proberen wij om de dag te posten ! Zoals je aan de titel ziet schrijven over Nagellak, want dat is onze passie. We maken tutorials, leuke tips en natuurlijk ook over andere dingen zoals DIY hoesje etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk een spam je blog. Mijn blog gaat over budget make-up en nagellak. Mooi zijn voor een budget prijs is het motto van mijn blog. En nu met een hele leuke winactie online. Zeker de moeite waard om een keer een kijkje te komen nemen op www.budgetandbeauty.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Blog spammen, altijd leuk hahaha :)
    www.beautyglitter.nl , een blog dat natuurlijk over beauty gaat met af een toe een beetje lifestyle en fashion!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. http://memyselfnails.blogspot.nl/ is een blog over de dingen die mij in het dagelijks leven bezig houden, hoe ik het leven ervaar als iemand met Borderline en HMS en mijn hobby: nagelverzorging, nagellak, nailart etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! Mijn blog is Nailcrush.com dagelijks schrijf ik hier artikelen variërend over de laatste collecties nagellak, tutorials, how to's, swatches van mooie lakjes, reviews, beauty/lifestyle en persoonlijke artikelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hopelijk vind je mn blog leuk! www.rockslita.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuk!

    dit is mijn blog;

    www.tannedbeauty.nl

    Het gaat over fashion,beauty & lifestyle :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Altijd leuk, je blog mogen spammen!

    Ik ben samen met een vriendin pas begonnen.
    We bloggen over beauty, fashion en lifestyle.

    Bij 25 volgers hebben we een kleine win actie, om dit te vieren!
    Ben je benieuwd?

    Neem snel een kijk!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. www.shewearsitlovely.nl that's me! Mijn stukje op het web waar beauty en fashion elkaar ontmoeten, maar ook zal er zo nu en dan een recept om je oren vliegen, een leuke diy of gewoon een lifestyle post. Nieuwsgierig geworden? Dan zie ik je zo op www.shewearsitlovely.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mijn blog heet http://www.eyepolish.nl Hier kan je elke dag een artikel verwachten die met nail art of beauty te maken heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb een blog over nailart. Ik schrijf dagelijks van alles over de wereld van nailart, nagelproducten, technieken, materialen en geef ik tips en trucs. Verder vind je iedere dag een stap voor stap beschrijving met foto's zodat je zelf makkelijk en snel prachtige nailart kan maken. Neem eens een kijkje en laat een berichtje achter!
    http://perfectenagels.blogspot.nl/
    Liefs, Viola

    BeantwoordenVerwijderen