maandag 5 maart 2012

NOTD's: Salmon & Garfunkel + Welcome to Roosywood



Vorige week kon je in mijn shoplog al zien dat ik onder andere twee Catrice nagellakjes uit het vernieuwde assortiment had gekocht.
Vandaag laat ik jullie de swatches zien van beide nagellakjes, dus kijk snel verder :)



Als eerst Salmon & Garfunkel, een peachy kleurtje die een beetje neigt naar zalmroze.
De kleur was erg lastig om goed op de foto te krijgen, in het echt is dit kleurtje wat minder oranje en neigt hij meer naar zalmroze.
Ik vind het echt een heel leuk kleurtje voor de lente en zomer, eerst twijfelde ik of hij wel mooi bij mijn huidskleur stond maar dat doet hij gelukkig wel :)




En dan Welcome to Roosywood, een donker oudroze kleur die neigt naar paars.
Eerst wou ik deze kleur niet kopen omdat ik dacht dat het een dupe was van 'Berlin' (Big City Life LE) die ik al had. Toen ik op internet de swatches bekeek bleek dat toch niet zo te zijn, dus kocht ik deze mooie kleur ook.
Net als Salmon & Garfunkel vind ik dit een erg leuk kleurtje voor de lente en waarschijnlijk zal ik hem ook nog wel eens vaker dragen.

Beide nagellakjes dekten met twee laagjes, lakten prima en droogden redelijk snel.

Wat vind jij van deze nagellakjes?
xxx, Judith

 *Swatches nagellak geupdated op 13-11-12*

10 opmerkingen: