dinsdag 13 maart 2012

Inspiratie: Runway inspired nails


Vandaag weer eens een inspiratie post met een trend die ik zelf erg leuk vind, namelijk Runway inspired nails. Bij deze trend zijn de nagels ge├»nspireerd door kledingstukken die op de catwalk bij allerlei verschillende ontwerpers voorbij komen. 
Vandaag laat ik jullie een paar van deze nail-arts zien, dus kijk mee!


Muse: Marni - Chloe - Altuzarra
Al eerst bovenstaande nail-arts die alle drie van de site Refinery29.com komen.
Op deze site vind je ook uitgebreide tutorials  van al deze nail-arts waar alles stap voor stap wordt uitgelegd.

Muse: Custo Barcelona AW '12

Muse: Chanel Couture Fall '11

Muse: The Addison Story

Muse: Matthew Williamson SP '12

Muse: Prada Spring '12

Muse: Donna Karan spring '12

Muse: Constance Jablonski for Vogue Latin America February ‘12

En dan bovenstaande foto's die allemaal van Missladyfinger.com komen, ik vind ze echt prachtig!
Op deze site vind je alleen maar nail-arts geïnspireerd op fashion items, ze heeft er al erg veel gemaakt dus als je benieuwd bent naar meer nail-arts moet je zeker eens haar site bezoeken. :)

Ik vind alle nail-art echt heel mooi, maar de leukste vind ik die van Chanel, The Addison story & Constance Jablonski (de 2e, 3e en 7e foto).

Welke nail-art vind jij het leukst?
xxx, Judith

8 opmerkingen:

  1. Wauw, wat vet zeg! :)
    En wat heb je een leuke blog!

    Ik volg je via GFC, zou je hetzelfde willen doen? <3

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan:) Ik ga ook zo eens iets proberen om op deze manier inspiratie te krijgen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er staan echt hele mooie nail arts tussen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Muse: The Addison Story >> die is zo mooi, echt leuk voor de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat gaaf gedaan zeg! I like it. ;D Ik vind trouwens je achtergrond leuk, elke keer zie ik hem weer en krijg ik er een happy feeling van. :)

    BeantwoordenVerwijderen