dinsdag 22 november 2011

Nail art challenge day 05: Animal nails


Dag 5 van de nail-art challenge is Animal nails, een opdracht waarvan ik nog niet meteen wist wat ik wou doen. Want ja, animal nails. Ga je dan voor een animal print of maak je een schattige nail-art met een diertje?
Na even te twijfelen besloot ik voor dat tweede te gaan. Geïnspireerd bij deze nail-art begon ik met mijn pinguïn. Het voorbeeld had ik er niet bij dus hij is wel wat anders geworden haha.

EDIT: Oeps, ik was helemaal vergeten erbij te zetten welke producten ik had gebruikt, hier komen ze...
Catrice - Up in the air, Catrice - Snow motion, Essence - Fabuless, Essence - What do u think?


Achja, ook al is de nail-art niet heel goed gelukt, ik vind hem best schattig :)
Wat vind jij van deze nail-art?
xxx, Judith

1 opmerking: