zaterdag 7 juli 2012

Mijn top 10: Zomer nagellak


Nu ook ik eindelijk zomervakantie heb, (afgezien van de twee dagen waarin ik m'n boeken nog moet inleveren & het rapport kan ophalen) heb ik het gevoel dat de zomer nu echt begonnen is.
Omdat het weer alleen nog niet zo zomers is met alle plotselinge regenbuien, besloot ik om vandaag op een andere manier toch een beetje voor een zomerse stemming te zorgen.
Vandaag laat ik jullie namelijk mijn top 10 zomerse nagellakjes zien, dus kijk snel verder :)


In de vorige seizoenen liet ik alleen een top 5 van mijn favoriete nagellak zien, maar dit keer had ik zo veel leuke kleuren om uit te kiezen dat ik er maar een top 10 van maakte...



Ik vond het erg lastig om een top 10 te maken, omdat ik eigenlijk nog wel meer nagellakjes had die ik perfect bij de zomer vond passen.
Hierboven zie je de nagellakjes die uiteindelijk in mijn top 10 zijn gekomen, v.l.n.r. zie je:
Milani - HD, p2 - Notice Me!, p2 - Artful, Catrice - Aretha's R-E-S-P-I-N-K, Catrice - Blue Cara Ciao, Catrice - Bye, Bye Birdy, Catrice - Meet me at Coral Island, Essence - Cool and the Gang, Essence - It's Two Bright en Essence - Brightmates.




We beginnen met de eerste drie nagellakjes:
Milani - HD is een holografische, zilveren nagellak die ik prachtig voor de zomer vind, omdat je door de zon het holografische effect altijd erg mooi kan zien.
Notice me! & Artful van p2 zijn twee nagellakjes die ik ongeveer 1½ week geleden aan jullie liet zien in dit artikel.
In dat artikel vertelde ik al dat ik ze allebei geweldig voor de zomer vond, omdat het twee erg leuke en felle kleurtjes zijn.



En dan gaan we verder naar vier vrolijke nagellakjes van Catrice:
Aretha's R-E-S-P-I-N-K is een knalroze nagellak, die ik erg goed bij de zomer vind passen omdat ik in de zomer vaak voor felle kleurtjes kies. (Ik had deze ook al als favoriet bij mijn top 5 Lente Nagellak staan, maar eigenlijk vind ik hem nog iets beter bij de zomer passen)
Blue Cara Ciao is een erg mooie, azuurblauwe nagellak.
Ook deze kleur vind ik, omdat hij erg vrolijk is, goed bij de zomer passen.
Bye, Bye Birdy kon natuurlijk niet in mijn lijst ontbreken, omdat ik geel naast oranje wel de ultieme zomerkleur vind voor op je nagels.
Meet Me at Coral Island is een geweldig, koraalkleurig lakje die ik ook perfect bij de zomer vind passen.




En dan zijn we als laatste aangekomen bij drie Essence nagellakjes.
Helaas zijn alle drie de nagellakjes niet meer te koop: Cool and the Gang heb ik namelijk al een hele tijd en de 'Multi Dimension' lijn waarin deze nagellak zat, wordt al een tijd niet meer verkocht. De andere twee nagellakjes komen allebei uit de 'Season of Extremes' LE die in maart dit jaar in de winkel lag.

Cool and the Gang is sowieso één van mijn favoriete kleurtjes in mijn stash en misschien ook wel mijn nr. 1 zomer nagellak.
Dit felle, elektrisch blauwe kleurtje is helaas niet veel te vinden bij andere merken, wat ik wel erg jammer vind.
Ik vind deze nagellak perfect voor de zomer omdat het weer een erg fel, leuk kleurtje is en hij je handen ook nog eens bruiner laat lijken :)
It's Two Bright is een duo met een mooie azuurblauwe, jelly nagellak en een geel/oranje special topper, die beide erg goed bij de zomer passen.
Brightmates bestaat uit een knalroze nagellak en en oranje topper. Die combinatie samen zorgt voor een erg leuk, zomers kleurtje.


En dat waren ze allemaal!
Een echte favoriet uit deze nagellakjes kan ik denk ik niet kiezen, maar als ik een top 3 mocht maken stonden Meet me at Coral Island, Cool and the Gang en Artful er denk ik in.

Wat is jouw favoriete zomerkleur qua nagellak?
xxx, Judith

21 opmerkingen:

  1. Wauw, dat zijn stuk voor stuk allemaal prachtige kleuren! Lekker zomers. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke lakjes én kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige kleurtjes! Een aantal heb ik wel, maar veel niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een vrolijke kleurtjes, echt heel leuk voor de zomer! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren!Ik vind die blauwe erg leuk. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, prachtige kleurtjes, ik snap wel waarom je er een top 10 van hebt gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De lak van Milani heb ik ook en echt.. love it! Hij dekt niet zo snel, maar omdat hij zo mooi is, heb ik dat er voor over. De hololak is echt één van mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooie kleurtje allemaal!
    Je word er helemaal vrolijk van

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee, zo'n top 10! Hele leuke kleurtjes heb je uitgekozen, ik hou zelf ook het meest van matte felle kleurtjes zonder teveel glim! De catrice lakjes vind ik persoonlijk geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zitten hele leuke kleurtje bij! Let THE summer begin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk he, al de velle kleuren komen weer in beeld in de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die van Catrice zijn enorm leuk! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kleurtjes allemaal! Catrice is mijn lievelings merk op het gebied van lakjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. great ones!!
    nice blog! I am following you now in bloglovin and GFC!
    like to follow back? we could stay in contact!! i hope so!
    kisses dear!!!

    self-dressed.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen