woensdag 27 juni 2012

Inspirational pictures ~ Tumblr


Tijdens de pauzes tussen het leren voor de proefwerken bezoek ik graag één van mijn op dit moment favoriete sites, namelijk Tumblr.
Toen ik net een account had snapte ik nog niets van Tumblr en begreep ik ook niet wat iedereen er nou zo leuk aan vond...
Nu heb ik ondertussen aardig wat leuke accounts gevonden om te volgen, die allemaal prachtige plaatjes rebloggen, en snap ik helemaal wat er nou zo leuk aan Tumblr is!
Ik besloot om jullie vandaag wat plaatjes te laten zien die ik op Tumblr heb gevonden en erg leuk vind.
Dus kijk snel verder voor weinig tekst, maar veel amazing foto's!















En dat waren ze dan, ik vind ze echt allemaal heel leuk :)
Alle plaatjes komen van mijn Tumblr-account, wat betekent dat ik ze van andere accounts heb ge-reblogd en de originele bron niet weet.


Vandaag een iets gemakkelijkere post en een keer niet beauty gerelateerd, maar ik hoop dat jullie dat voor één keer niet erg vinden. Ik heb vandaag namelijk een erg lastig geschiedenis proefwerk, waardoor ik gisteren toen ik dit artikel schreef niet erg veel tijd had...

Wat vind jij van deze plaatjes?
En heb je zelf ook een Tumblr-account?
xxx, Judith

17 opmerkingen:

  1. Heeerlijk om soms even te genieten van lekkere plaatjes. Je kunt er uren naar kijken haha. En hoe ging je proefwerk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het proefwerk viel gelukkig best mee, bedankt voor het vragen! :)

      Verwijderen
  2. Hmmm cakelolly's zijn echt leuk en lekker haha :)

    Tess
    urnailart.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's, misschien moet ik me ook maar eens een tumblr aanmaken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh my, Tumblr is echt amazing. Een geweldige bron om inspiratie om te doen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zijn echt prachtigefoto's!
    Leuke blog heb jé!
    Ik volg je, volg je terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Die cakelolly's zijn zo cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke plaatjes ! Vooral die met die zonnebril.
    Ik volg je, volg je me terug?


    Liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze foto zijn zo mooi!
    Ik volg je, volg je me terug?
    http://cutenailpolish.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen