zaterdag 23 juni 2012

30 Days Nail Challenge - Terugblik + Poll


Na ongeveer 2,5 maand heb ik dan eindelijk de 30 Days Nail Challenge afgerond!
Ik vond de challenge echt superleuk om te doen, ook al waren sommige opdrachten best lastig.
Vandaag laat ik jullie alle nail-arts zien die ik tijdens de challenge heb gemaakt en vertel ik nog wat meer over wat ik van de challenge vond... Kijk dus snel verder!


Als eerst hieronder twee collages van alle NOTD's/nail-arts die ik voor de challenge heb gemaakt.

Day #1 - Day #15
Red Nails - Orange Nails - Yellow Nails - Green Nails - Blue Nails - Violet Nails - Black & White Nails - Metallic Nails - Rainbow Nails - Gradient Nails - Polkadots - Stripes - Animal Print - Flowers - Delicate Print.



Tribal Print - Glitter - Half Moons - Galaxies - Water Marbled - Inspired by a Colour - Inspired by a Song - Inspired by a Movie - Inspired by a Book - Inspired by Fashion - Inspired by a Pattern - Inspired by Artwork - Inspired by a Flag - Inspired by the Supernatural - Inspired by a Tutorial.

Hoewel de opdrachten in het begin van de challenge nog erg makkelijk waren, werden ze na verloop van tijd steeds wat lastiger.
Vooral bij het laatste deel van de challenge (Inspired by …) vond ik het soms aardig lastig om een leuke nail-art te bedenken bij de opdracht. Toch vond ik dit deel wel het leukste deel van de challenge, omdat ik er erg creatief kon zijn.

Ook vond ik het superleuk om tijdens de challenge jullie positieve reacties over alle nail-arts te lezen, bedankt daarvoor!

Officieel heeft de challenge ook een 31e dag waarbij je een opdracht van de challenge opnieuw moet maken.
Omdat ik sowieso van een aantal nail-arts nog een tutorial wil maken, bedacht ik dat ik tijdens de 31e dag er meteen een tutorial bij kon doen.

Inspired by a Tutorial, Inspired by a Book, Inspired by Fashion, Tribal print, Inspired by a Flag, Inspired by a Song, Half Moons, Flowers, Rainbow nails

Deze opdracht zal ik waarschijnlijk deze maand nog doen, maar ik wil eerst weten welke nail-art jullie graag opnieuw willen zien...
Daarom staat er sinds gisteravond een poll aan de rechterkant van mijn blog, waar je kan stemmen op de nail-art waarvan je als eerste een tutorial wil zien.
Hierboven zie je de opdrachten waar je uit kunt kiezen, je mag natuurlijk ook op meerdere stemmen!
Ik zou het erg leuk vinden als je daar even wil stemmen, zodat ik weet met welke opdracht ik aan de slag kan gaan :)

Wat vond jij van de 30 Days Nail Challenge? 
xxx, Judith

13 opmerkingen:

  1. De rainbow nails (die zijn echt gaaf)
    De Inspired by Fashion nails, lijkt me ook vet in andere kleuren.
    De Tribal print lijkt me ook nog vet!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tribal Print, Inspired by a Tutorial aaaah die zou ik graaag willen zien! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de Rainbow nails gorgeous en Inspired by a Song! Mooie creaties heb je gemaakt, heel crea bea. :D Ik ga stemmen op je poll!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk zo'n collage! Ik vind Rainbownails, Gradientnails, Animal print, Tribal print, Galaxies, Inspired by a song, inspired by a pattern, inspired by a flag het tofst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOOOOW. als je al die plaatjes nu achter elkaar ziet, denk ik echt wauw! Haha. Supergaaf. :D Er zitten echt zoveel leuke tussen hè, aah I love. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, supergaaf allemaal! Ik vind de rainbow het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb gestemd! En gek genoeg baal ik een beetje dat het voorbij is ;-) Vond het echt leuk om elke keer zo'n mooie en nette nailart hier te kunnen bekijken. Hoop dat je dit nog vaak blijft doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat leuk zeg, ze zijn allemaal erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze allemaal geweldig! je hebt echt talen :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo jammer dat de Challenge voorbij is...
    Ik ben de mijne vandaag net gestart ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt heel leuk om ze zo naast elkaar te zien. Ook super mooie nail-arts, ik ben jaloers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bij day 15 heb ik je blog ontdekt, die ervoor herken ik namelijk net ;)
    echt heel leuk om zo alles bijelkaar tezien!
    ;liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gave nail arts!!! Ik ga deze challenge binnekort ook doen!! Lijkt me echt leuk (:


    xx
    Angela

    http://nailartloverss.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen