vrijdag 5 juli 2013

New 31 Days Nail Challenge: Day 16 - Colour opposites






Zoals jullie in mijn vorige artikel konden lezen ben ik de afgelopen drie weken ziek geweest, maar nu voel ik me eindelijk weer helemaal beter!
Om dat te vieren laat ik vandaag na lange tijd weer eens een nail-art voor de New 31 Days Nail Challenge aan jullie zien, met deze keer de opdracht 'colour opposites'.

Het leek mij wel leuk om bij deze opdracht een luipaard printje te maken, dus dat was ook precies wat ik deed :)
Hoewel de vlekjes niet erg netjes zijn geworden vind ik het resultaat van de nail-art wel leuk geworden. Vooral de kleurencombinatie verraste mij best wel, ik had nooit verwacht dat deze twee kleuren zo vrolijk bij elkaar stonden!

Gebruikte nagellak: DA - #108, P2 - Notice me!, Essence - Brightmates en zwarte striper van de Etos.

Wat vind jij van deze nail-art?
xxx, Judith


9 opmerkingen:

  1. Superleuk, het lijkt wel een beetje 3D! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Ik wou dat er bij mij een da in de buurt was zodat ik die nagellak ook kon kopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kleurencombi! Ik vind de print ook erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yaaay, she is betterrrr! Fijn dat je je weer helemaal goed voelt, leuk om dat in de gorgeous nailart terug te zien. Ik vind trouwens de basislak die je hebt gebruikt geweldig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, de kleuren zijn echt goed bijelkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. PS: blij dat je weer helemaal bent opgeknapt!

    BeantwoordenVerwijderen