zondag 25 september 2011

Essence - Blue Addicted


Toen ik de nieuwe nagellakjes van Essence op internet zag staan viel deze kleur me al meteen op, die was leuk! Jammer genoeg kon ik hem eerst in Kruidvat bij mij in de buurt niet vinden, maar toen ik naar de stad ging waar een grotere Kruidvat is hadden ze hem wel en dus heb ik hem meteen meegenomen.

De nagellak waarover ik het heb is 'Blue Addicted', een blauwe kleur met grove blauw/groene glitters.



Toen ik de nagellak zag verwachte ik al dat hij een beetje sheer zou zijn, en dat klopte wel een beetje. Hierboven zie je mijn nagels met drie laagjes van 'Blue Addicted', zonder een andere nagellak eronder.



Omdat de nagellak niet heel goed dekt probeerde ik hem ook eens over een andere nagellak aan te brengen, hierboven zie je Essence - Hard to Resist met één laagje 'Blue Addicted' erover.

De droogtijd van de nagellak was redelijk snel, het enige wat zo vervelend is bij glitter nagellak is het verwijderen van de glitters. Ook bij deze nagellak was dat een vervelend klusje, maar na een tijdje waren mijn nagellak toch weer goed schoon.

De nagellak kost €1,29 en bevat 5 ml.

Wat vind jij van dit kleurtje?
xxx, Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten